lördag 13 augusti 2011

107


 en kille idag: vänta ska bara fråga om cigaretter!   han kommer fram till oss: hej, har nån av er en ciggarett å bjud på? ni vet sånna här cancerpinnar! 
sen fråga han : vart ska ni? svärdsjö?
rebecca: hon ska hem
han: bor du i svärdsjö?
jag: ah lite utanför :p
han: jag älskar att bo där! du vet, DET FINNS INTE ETT SKIT Å GÖRA DÄR! :D 

och före det .. så..  JAG EMELIE OCH REBECCA SÅG EN AS SNYYGGG EMO KILLE IDAG Å HAN RÖKTE, SÅ JAG Å EMELIE  GICK Å FRÅGA OM CIGG  (A) JAG PRATA MED HAN Å FICK EN 8D
rökte upp den helt själv. *-* , å spara fimpen ett tag (a' HAHA , menmen. rökhångla med emelie , haha xd 


och chrille hade sönder en stor jävla gren från ett träd på kyrkogården och begravde mig under den, haha xD  
kul dag vare iallafall. :d 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar