torsdag 4 augusti 2011

98

packat lite, glott på film igen. fiskat också. imorgon åker vi hem. längtar! då får man fan äntligen ha saker för sig själva , och slipper att två personer man delar rum/"hus" med ska hålla på hela jävla tiden. -.-'  tror vi ska ta en 12 buss dit.. fast jag kanske åker med päronen , vet inte. men kommer hursomhelst åka till stan , hoppas jag. så folk måste åka till stan å träffa mig då!


btw , när vi kom "hem från fisket"
jag : mamma är du vaken?
mamma: mh
jag: okej
hon : va?
jag: är du vaken? :D
mamma: nej, jag har nattlinne på mig..
jag: o.o... jag frågade ifall du var Vaken!:o
*asgarv* :c 


vet inte hur länge till jag ska sitta vid datorn, men det märks väl, måste iaf typ plocka ner den sen. ska upp typ 11 imorgon.. men, ha de bra! pusshej <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar