söndag 18 september 2011

117.

om jag aldrig skulle ha berättat det , skulle du fortfarande ha vart min. och jag skulle inte mått så här, det skulle inte vara så här då.
du kommer nog aldrig förstå hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig.
skulle göra vad som helst för att du ska bli min igen.. Jag kommer alltid vara din, jag älskar dig för mycket.
det gör ont, ont som fan. Du fixade mitt hjärta, men Jag gjorde så det krossades igen.. jag är en idiot , det vet jag. Det vet nog alla. Vet inte vad jag ska göra.. vad jag ska ta mig till.. Jag älskar dig och du betyder mycket. Ditt namn står nästan överallt.. Tänker på dig hela tiden, kan inte släppa dig. Tänker på första gången jag träffade dig.. Alltså.. jag orkar inte.. du anar inte.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar