lördag 24 september 2011

120

fyfan vilken härlig dag : D
när jag först kom till gävle hittade jag inte ut från där jag var.. hade typ åkt hiss ner från nån parkering å hamna i nåt hus så jag ringde maja XD så hon kom och hämta mig. c: sen gick vi å träffade jonas och några andra muppar :D sen drog vi runt på stan i gävle å gjorde .. typ inget men ändå rätt mycket. xd ,och nån jävla .. politiks kärring kom och intervjuade mig, maja och jonas. :o sen skulle dom försöka dra med mig hem till jonas men jag vägrade för att amanda skulle komma snart så dom råkade missa bussen OCH DET VAR INTE MITT FEL.. (a) sen drog dom med nästa buss , å jag gick å träffade Izaac :D , sen kom amanda och warin . :d HAHA gud vad kul jag hade med izaacs skor. xD hahah xd , sen flummade vi runt typ massa, xD sen tog jag izaacs mobil i bh'n och gud vad kul det var :D , senare kom maja och jonas tillbaka :D 
sen drog jag hem . :c 
men jääävlars vilken bra dag det va! :d 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar