måndag 21 november 2011

141


 hihi , här får ni tre äckliga bilder som är vända åt fel håll allihopa. -.- , åh vad damp jag får. :c
hursomhelst har jag typ inget liv, så gör massa lyrics videor. Kul liv?MHM. 
och bara så ni vet så, Jennifer är världens underbaraste <3 


Newkid - Jag gråter bara i regnet
Dittin - Jag gråter ofta
Block 44 - Somliga
Kapten Röd - Trasig
Danish - Le igen
Ricce & Jontish - Om du var här


fett fina låtar jao.


ska bara lyssna klart på den här låten, sen ska jag sluta lyssna på den här deppmusiken, som är sjuukt fin. för mår typ lite dåligt av det, liksom. blir lite deprimerad, får mig att tänka på vad som skulle hända om Marcus skulle gö slut.. Är rädd att förlora han typ, älskar han mest av allt! LOVAR att jag ALDRIG vart så här kär,<3 


hihi , snart ska jag hursomhelst fortsätta droga Kapten Röd. eller så gör jag det imorgon, borde typ sova nu. Aja, pusshejj<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar