onsdag 9 november 2011

133

jag har typ allmänt tråkigt, men är rätt så allmänt glad över att mitt internet vill funka igen. 
klockan är typ 11, å vet inte om jag ska till skolan imorgon . var iaf hemma från skolan idag.
och imorgon ska jag hursomhelst till tandläkaren, kul ? nej. fick en ny tid när jag var där för ca 2 sen lr nåt, så imorgon ska dom skrapa tandsten. fett drygt ju ):
hör typ btw inget för ena örat, typ lock lr nåt. blir nog åka till vårdcentralen någon dag .. igen .. ): 
var där för inte så länge sen för att jag hostat as mycket i typ fem veckor lr nåt x)
hursomhelst så är det ju fördjupningsdagar och ca 3 veckor och då blir det att åka till Gävle den första dagen, sova hos Annlo sen ska hon, jag å Sara E fotografera nånting och så . kommer ju bli fett nice ju :D
men nu ska jag försöka tigga till mig en cigg av syrran :d (y' 
om det inte går, får jag ta den fina lilla fimpen jag har )': aja , de blir asnice. ska dra nu, röka. sen SOOOOVAAA. pusshej :* <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar