onsdag 26 oktober 2011

132

haha alltså neeeej, inte okej!:o, var bakom garaget och rökte iställt för bakom ladan..och då ser jag en katt, försökte få den komma till mig, den titta på mig as länge, försökte gå fram till den, då sprang den sen stanna den, sen försökte jag igen, då sprang den lite igen, stanna och kollade på mig. sen gick jag tillbaka då fortsatte den titta på mig sen försökte jag få den komma till mig igen, misslyckat. sen försökte jag gå fram till den igen då sprang den i väg och då.. var den .. *poff borta*): fett sadface D: älskar katter ju! 
har btw bara en cigg kvar.. det är inte okej det heller .. ): och får pengar på fredag så får klara mig utan cigg i en dag, får typ tigga/låna av folk. :3 


btw, bilden.. igga att jag är fet! tack :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar