torsdag 6 oktober 2011

127

"I know you don't care, but I love you sooo much..." 


dom flesta av er kanske vet att jag knappt gråter, att jag faktiskt aldrig gråter om jag inte blir riktigt jävla sårad eller något sånt. well, igår grät jag. anledningen, är att jag saknar en person, as mycket. och så typ..  jag är tillbaka i stadiet när jag har sjukt dåligt självförtroende, och mår skit. ni får helt enkelt stå ut med det.. tyvärr.. om ni inte orkar med det. LÄS INTE MIN BLOGG DÅ! istället för att klaga. 
har iallafall vart hemma hos Annlo idag , och hon färgade håret på mig :D var hon bra på det? japp! förutom att jag blev svart i hela ansiktet. xD men nu ska jag platta håret, sen klippa lugg. så kan jag ha världens snyggaste emo frisyr ! yess. :d   och här är resultatet :D :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar