måndag 24 oktober 2011

130

Jag kommer aldrig kunna beskriva hur mycket jag älskar dig Marcus..♥

jag har vart duktig idag och gjort liite läxa, ska snart göra liite matte.. Om jag kommer fatta nånting vet jag inte x)
Jag failade lite för jag kan inte göra klart hela svenska läxan som jag har tills imorgon bara för att jag inte har alla papper ): kan inte göra so:n heller för kommer inte ihåg vilka sida jag skulle jobba på XD 
hursomhelst så kommer älskling snart hit :D , eller jaa. klockan är 18:49 och han kommer ta 19:22 hit så han är här om ca 1 timme och tio minuter <3 Saknar han sjukt mycket fastän jag träffade han senast i morse. o: 
Alla förhållande jag haft har varat i ca en månad, och jag hoppas verkligen på att det här kommer hålla längre än det <3 
jag har märkt en till sak också.. Jag är fett med beroende av cola :o fre-mån har jag druckit tre  burkar, en liten flaska och två 1.5 liter xd hihi fett duktig är jag :D :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar