lördag 30 april 2011

1 minut kvar.

1 minut kvar, sen är den 01.00 , och då jävlar ska mimmi bli hämtad ! :( 
för typ ett tag senare , kommer hon hem, sätter sig vid datorn och börjar webba med mig !
Mer awesome än så kan det helt enkelt inte bli. :D 

OMG
DEN ÄR 01:00 !!
tihi.
då är dt bara att vänta :* 


och jag lyssnar på TMB som vanligt.


det är skit mörkt ute, vet du det?
var nyss ut. skulle på toa :< 
SKITMÖRKT.
lyste med mobilen , men det hjälpte fan knappt. 
höll på att gå in i en bil...x'D 




men aaaaaaaargh.
jag vill röka !!! :< 


och eftersom det är söndag nu.. SÅ ÅKER VI HEM IDAG !!! 8D 
OMG. SÅ JÄVLA GLAAAAAAAAD. <3 




btw, när jag skulle på toa förut , typ för ... en timme sen nånting
så när jag skulle ut jag ba *låser upp* *försöker öppna dörren* *tittar på låset* å bah "wtf jag låste?"  jag var liksom helt säker på att jag låst före dt.
scary ? D:


jepp, en FIN bild på mig jag tog typ nyss..
så ser rummet ut där jag är :>   det är liksom inget mer än det där typ  , xD 
haha älskar min hoooooooddieiied. C: 
kommer antaglign ha det på måndag, om jag inte tror att jag kommer dö. då tar jag huvtröja istl ! :O
CAREFACEE typ.


haha aja. har tråkigt som fan. hoppas på att mimmi kommer snart :> 
POSSHEI. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar