torsdag 28 april 2011

Blev inge sova ! *o*

haha precis.
blev inge sova :< 
haha sitter å har värsta masskonversationen på fb med marcus å mimmi x3
samtidigt som jag chattar med freddye och victoria på fb !
och johan somna tror jag, för jag smsa med han .. .___. 
OCH jag lyssnar på TMB som jag gjort hela veckan typ ;oo
har seriöst bara lyssnat på dom :O
haha jag har cola , och chips ! :3
en cola har typ aaaaaas lite kvar,  sen är det en halv 2L.
sen är det sourcream chips och ostchips.
JAG SKA BLI FET.
sen kan jag gå å leka tomte ? :3 


"if she don't like me, she have to be a lesbian" - Lez be friends
"I want to paint rainbows on my toes" - Booty Call
"I’m the secret weapon that comes out and says that he likes kissing guys
(What?)"-Just another boyband
"i'm mad , really bad but don't tell my mum and dad."- tik tok parody
"how can we get ourself on the radio?" - all time low
"Walk with us, through London town
It's full of fun so don't bring us down" - walk with us
"baby, your trouses just feel down" - Down parody
"We are the TMB party.
Come-a, Come-a, Come-a, F**k around with me." - house party
"One day i'm your blood brother,
Next day its, fuck your mother" - friends for never

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar