torsdag 28 april 2011

sova .. :>

haha tror jag ska sova nu.
klockan är 00:37  inte för att jag är trött men ändå..D: 
plus att.. nu glömde jag bort vad jag skulle skriva.. O_O
haha juste
jag tror typ att jag är ensam om att ha blogspot ? xD  
med tanke på att alla andra har devote , blog, och blogplatsen 
men det är awesome ! en till sak som gör mig udda ! ;* 


haha jag längtar tillbaka till falun som faaan.
har varit i Älvdalen i en vecka och en dag typ .__. 
gaaaaaaaaaaaaaah jag dör !!
saknar alla som F*N. plus att jag typ dör här..
men skönt att slippa skolan i alla fall ! ;) 
men ändå. jag vill hem :C 


aja , typ tre dagar kvar sen åker vi hem ! :'D 
och det är ju rätt chill här å så.
och jag sover ju själv i ett "hus"  eller ah , rummet. för det är bara ett rum och sen inget mer .___.'
är liiite rädd med tanke på alla spöken bara (a'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar