lördag 30 april 2011

falun.

haha åh fyfan vad jag vill hem. på allvar liksom....
visst . vi åker hem imorgon
men orkar fan inte vara här med min jävla mamma och syster..
jag kommer inte orka med dom hemma heller.
alltså vill jag åka tidigt imorgon, så jag kan åka till borlänge och träffa Stina och några fler?
nu sitter jag och hostar så jag typ spyr.  
det där är mest för att jag hosta så jag nästan spydde, sen stack det till i ögat som fan.. men jaja.. Det är super bra att vi åker hem imorgon, annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort ? :(


Och på måndag är det i alla fall bestämt att jag ska träffa Stina, Johan och Erken. Ska dra in till borlänge. Tror jag skulle träffa Micka om Matilda också :D 
Jag och Victoria ska i alla fall dra in med 13:22 bussen till stan :)
(awesome va? istället för att ta jävla prick buss, eftersom vi slutar typ 13:55 + att jag hatar idrott Dx)
AJA NU SKA JAG TYP SLUTA HATA DET HÄR STÄLLET. Å BA SITTA VID DATORN OCH LYSSNA PÅ TMB?
väntar i alla fall på att klockan ska bli 1, för det är då mimmi kommer hem å då ska vi sitta å webba igen ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar