lördag 16 juli 2011

72

känner att jag måste få skriva av mig, och eh, eftersom att jag bombar bdb med "depp" bilder så skriver jag det här..
du skulle ha kommit hit efter midsommar, då skulle jag fått träffa den underbaraste personen på hela världen, hon som betydde mest och hon som jag älskade som in i helvete, jag älskade dig som fan..
sen körde det bara ihop sig.. typ alla vet varför..? du är en idiot, och jag hatar dig! DU ÄR SÅ JÄVLA.. åh.. men ändå älskar jag dig och vill inget annat än att du ska säga förlåt, vilket jag vet att du aldrig kommer göra.. jag vet det, men jag kommer ändå aldrig sluta hoppas.. du betydde seriöst allt för mig, jag sa att jag inte kan leva utan dig, och jag menade det också. jag orkar inte.. jag orkar seriöst inte längre.. det går fan inte! ALLTSÅ FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN...
"I'm broken deep inside 
Your face infront of me 
My heart is open wide"

"I miss the time when you were here 
Now I'm lost in darkest fear 
and my end is getting near 
God I miss you ( God I miss you ) 
I miss your soul I miss your eyes 
You were strong and free from lies 
God I miss your lovely eyes"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar