söndag 17 juli 2011

74

det är en geting i mitt rum, och jag är fan livrädd. ):
----------------------------------------
asso nej..  det är verkligen inte lätt när det är svårt som tusan. 
jag mår liksom.. skit, seriöst. jag menar det när jag säger att jag inte vet hur länge till jag orkar..
detta går fan inte.. 
---------------------------------
imorgon åker man till älvdalen i två veckor, datorn följer med helt klart!
---------------------------------------------------------------
haha billy ringde mig lite random för typ en halvtimme sen ? xd 
min rignsignlar är ju "jag är döden döden.." och innan det hade jag gått in i mitt rum, och min ballong hade rört på sig för det blåste ute , (mitt fönster var öppet), och jag kom fram till att det såg spöklikt ut.. och ah, haha xd
----------------------------------------
puhsshej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar