torsdag 21 juli 2011

84

ska snart sova, tror jag. ska bara skriva lite på bloggen. o:
min syster ska åka till falun idag för att möta sin kille som ska hit och ska vara här i nårga dagar. 
och dom ska fixa cigg ! , och min syster ska bjuda mej :d *happyfejjjs* 
MEN GLÖM FÖR FAN INTE FRÅGESTUNDEN NU VA???:O(nr 79 :d)
-----------------------------------
alltså.. jag vill inget annat just nu än att få tillbaka J , och hitta kärleken.. så jävla trött på att vara forever alone, fast ah , klart om man är det som kommer aldrig kärleken.. inte på ett jävligt bra tag iaf.. 
så jävla trött på allt skit just nu , använder bloggen och bdb/dv som dagbok.. mest bilddagboken typ, ska nog börja använda bloggen mer som "dagbok" , med tanke på att jag spammar bdb med bilder..
alltså, har lust att skriva något, skriva av mig som bara den, har många ord , många känslor , som "måste få komma ut".. men har fan ingen aning om vad jag skriva..
känner att jag behöver hjälp.. prata med nån jag kan lita på..
vet en, men.. kommer aldrig våga prata med hon.. typ.. eller ah vet två st..
släktingar båda två, kusin och moster ♥
jag kommer klara det, det vet jag , det kommer gå över.. men när .. vet jag inte.. :/
alltså känner mig så dålig..typ.. tönt ?
men ska nog .. försöka sova nu.. klockan är ju.. 08:00.. suger att man inte kan sova..


tänkte springa ut i skogen inatt.. sen ångra jag mej och vill springa ner ut på vägen..  men gick och la mej på ängen istället. o:

----------------------------------
ha det bra alla! :) pusshej♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar