måndag 25 juli 2011

89

mitt internet är jätte segt, och det är så älvdalens fel! :c 
ska berätta lite om min dag :
tog 15:50 bussen till stan, träffade annlo, johan och sara på taket. 
köpte fyra paket för 120 kr (y'
har typ rökt upp ett nu. :c 
fast jag har sålt några och typ bjudit bort en xd 
vi gick till gayparken där annlo och rebecca köpte glass :D 
jag och sara delade på glassen när annlo inte orkade mer (a' sen kom det massa folk! :D , ola, johanna, matilda och saga! 
jag, annlo och rebecca gick till waynes där vi satt ett tag och typ väntade på sander, marcus och melvin, sandert kom först så vi gick ut å rökte, och då kom marcus och melvin, sen stod jag och marcus och mobbade östborn (a' , fast annlo hörde inte xd 
sen gick vi typ nånstans.. till hemköp tror jag :d , då kom ola , johanna och johan :D , 
,.. ola typ lyfte upp mig flera gånger, sen kommer annlo och tar tag i mitt ena ben , och marcus det andra så bär dom mig en bit. D:
vi gick till åhlens taket, typ ner igen , upp igen å blablabla xd 
jag , annlo, melvin, marcus och ola gick till lastkajen ! , då kom typ .. nån o.o, och sen så emil xd och robin, ola och johanna .. igen xd 
haha alltså fett kul det var där ! sen drog vi runt, käkade bilar och så.. :D ,
sen skulle jag och marcus gå och kolla ifall det gick att panta med bara streckkoden..xd
ica var stängt så vi gick till hemköp, när vi kommit tillbaka hade melvin och annlo gått för å möta oss så vi gick det. xD sen .. försökte vi komma igenom grinden till åhlens taket xd 
sen till hemköp , då kom johan, robin, johanna , ola och johanna ! :P
haha melvin fick en bebisleksak av annlo .. i "sen födelsedagspresent"


men alltså, det var en fett kul dag! :D , buss resan va å kul (y) ,
satt längst bak, två säten saknade framför där, så jag satt på golvet, och bredvid där fanns det bara en stol. xD 


och när man kom hem fick man reda på att man ska till polisen klockan 1 på onsdag..!
aja , ha det bra alla :D 

1 kommentar:

  1. lägg upp fler bilder!!!!!!
    du gör det ALDRIG!

    SvaraRadera