torsdag 28 juli 2011

92

ja , så här såg min gårdag ut
vaknade , åkte in till polis-huset, var på "förhör" ett tag, var på stan, träffade lite folk.
åkte hem, packade, gick till 17:07 bussen som skulle vara framme i stan 17:44 , sen skulle jag ta en buss till borlänge 17:47 .. bussen var sen och åkte seegt ! 17:30 svängde den ut från karlsbyheden och man tänkte : .. det står att du ska åka in i sundborn också.. hur fan ska du klara detta på 14 minuter?! , men den åkte inte genom sundborn :D , 17:44 var man typ vid kullen.. HAHA min syster bad blg bussen vänta på mig och den gjorde det ! , sen så skulle alla av vid alla bh-platser och ah.. sen vid övergångstället gick det folk hela tiden ;o ,
jag tänkte: okej, bussjävel åk utan att stänga dörren bak!
and it did :d
sen ba : stanna bakom blg bussen!
den gjorde det : D , sen gick jag på bussen och min hjärtattack hade släppt :D xd
sen , när vi väntar på tåget, skulle typ röka.. fimpa för vi vågade inte röka xD , så kom det av en som jobbade och sa att jag hann röka, så vi rökte.. sen gick vi på xd , åkte till mora , flummade på tåget, lyssnade på eddie meduza xD , sen väntade vi på päronen ett tag , sen åkte vi till älvdalen!
somnade i bilen, blev väckt när vi var framme, fortsatte sova .. vaknade, orkade inte gå in.. men gick in efter ett tag.
xd
haha. jag och syster på bild :'D 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar