söndag 24 juli 2011

88.(svar från frågestunden!)

Anonym: finns det någon du älskar?
svar: alltså.. nej , jag har inte känslor för nån precis. men annars är det ju såklart mina vänner och familj! 


Anonym: -har du nån idol/förebild, isf vem? -har du haft sex? isf när och var va första gången? -vart tog din piercing vägen? o:
svar: 1. alltså nej, inte egentligen. inte tänk så mycket på det, är mest mig själv bara!
2. ja det har jag , kanske låter lite konstigt men jag är oskuld! resten tänker jag inte svara på här.:)
3. jag fick ju inte pierca mig, (och min syrra pierca sig också) , så dom tog våra bankkort så vi fick inga pengar, och vi ville ju ha pengarna tillbaka och så , så vi tog ut dom!


Anonym: vem är du kär i? :3
svar: ingen. :) 


Anonym: tänker du allvarligt sluta röka?:0
svar: alltså jag vet inte, det är så många som vill det och en person kommenterade en sak som jag inte tänker nämna här., men det kommer bli jävligt svårt, plus med tanke på att jag inte vill sluta. men vi får se, kan försöka sluta röka.. eller nåt. :p


Anonym: varför är du så jävla snygg?
svar: eh..?o-o






DET VAR ALLA. tack för frågorna..   .;d 
kommer nog snart en till frågestund, pusshej! 

1 kommentar: