onsdag 20 juli 2011

82

ALLTSÅ NEJ. jag pallar fan inte mer. 
hur fan hade ni tänkt att jag ska överleva det här?! 
när folk bara kommer och klagar/anklagar mig för saker hela jävla tiden, sen tror mer på sig själva än mig?! 
säg bara att ni hatar mig och inte vill ha nåt med mig att göra istället?
jag ljuger iaf inte.
jag har blivit för sårad, för mycket, på för kort tid.
tvivlar på att jag nånsin kommer bli hel igen..
ALLTSÅ ÅH HELT SERIÖST KAN DU INTE BARA DRA ÅT HELVETE??
DU OCKSÅ.
om ni hatar mej (detta är till alla) , så säg det. skriv att ni inte vill ha nått med mig att göra, och skriv gärna varför. istället för att gå runt och leka tuffa och klaga och dampa?! 
.. alltså fan.
hjälp mig..
jag behöver seriöst hjälp..
nej, jag behöver ett  nytt hjärta.. ett hjärta som är helt och inte söndersmulat i tusen delar..


"you build me up, than you breaked me down"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar