söndag 24 juli 2011

87

haha några random saker som hände .. imorse..lr..igårnatt..lr vad man ska säga.
aja, anyway.
niklas gick före mig över bäcken och ruskade i ett träd så allt vatten kom över mig. MORR.
sen gick jag på planka och "PLUMS" så hade fötterna glidit ner på varsin sida av plankan xd
sen .. niklas snackade ju BARA om grisar. 
jag: niklas.. din hjärna är en grisfarm! det ända du tänker på är ju grisar och slakta dom xD
niklas*slår mig*
jag:  varför slår du mig?:o
niklas: för du är roligxD
o-o




när vi kom hem åt jag.. eh en.. kebabpizza?o-o , setat vid datorn sen, dricker cola nu! (y'



hm, denna vecka har jag druckit:
1. ... 5 cola burkar
2. typ en halv fanta
3. en dr.pepper flaska (liten)
4. typ 3 st 1,5L cola?
5. en halv fruktsoda 
6. lite mer dr.pepper xd




haha och förut ...jag blockade dörren åt linda och niklas med en gummistövel.. det gick jätte trögt för linda att öppna dörren XD


jätte intressant vet. men vafan, nu ska jag svara på frågorna ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar