onsdag 22 juni 2011

åker imorgon/idag.

åker till älvdalen då. :)


vill sova men kan typ inte ju, slutar alltid med att jag somnar typ 8 på morgonen.. plus att jag blir ashungrig om natten men kan inte gå ner.


allt är ju allmänt skit just nu , min arm gör ont som fan, typ som att den är spänd lr att nån trycker åt, antingen på handleden lr armvecken (om det nu heter så?) ,plus att en person kanske tar livet av sig ..  


kommer nog bli skönt att åka till älvdalen .... har iaf cigg med mig den här gången till skillnad från förra gången x)
2 paket och typ fyra cigg!


jag vet , alla ba : KBRY!!


saknar allt underbart folk från falun,bjurs, hosjö och alla ställen alla kommer ifrån imorgon/idag kommer det vara en vecka sen jag träffade dom...


min lava lampa har stått på i typ fyra dagar nu x)


jag har inget att skriva, okej? ):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar