onsdag 22 juni 2011

huuum.

ska FÖRSÖKA sova,
är röksugen men har rökt upp den sista. 
har bara treoöppnade paket, två som ska med till älvdalen och ett jag ska hemma, blir nog att öppna ett av dom jag ska ha med mig till älvdalen och sen stoppa ner tredje paketet i väskan också. 
förlåt, väldigt ointressant men måste ju får skriva ner mig någonstans?
vet inte om datorn följer med till älvdalen, men tro det, lr hmm.. ska överväga saken. 
överväga? det lät fult.. >: 
okej saker jag ska göra nu
1. toa
2. röka
3. försöka sova
4. om jag inte kan sova, skriva personers (lät också fult) namn som betyder mycket i taket, blir nog ett par stycken..?
5. kanske sitta vid datorn för jag kommer nog bli pigg av att skriva i taket, sen ska jag försöka sova.
blir väl att jag somnar 8 på morgonen igen.. 
eller nej, jag skulle försöka dygna idag! så var det... lr ah, vi får se hur det blir med det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar