måndag 13 juni 2011

vad jobbigt med rubriker >:

på söndagen drog jag till stan så jag var där vid sex tiden med annlo, vi drog till hosjö men hon gick hem på en gång  så jag gick till matilda, sen åkte jag med 21:47 hem till annlo och slagga där ! 
sen på måndagen så drog vi till stan med robin, träffade johanna och ior.
robin, johanna, jag och annlo drog till borlänge men åkte tillbaka till stan på en gång xd 
sen kom marcus och efter det kom micka pirre linus och matilda, och vi stack till badstället vid backa :d 
så då kom kebab johan ! :D 
sen började det regna så vi drog hem till robin , men vi gick därifrån på en gång för vi kunde tydligen inte vara där D: 
sen åkte jag , annlo, johanna och marcus hem till annlo, sen tog vi halv nio bussen till stan och oscar satt på bussen .. och när vi kom till östra fortsatte bussen åka så alla vi börja typ asgarva för ingen hade tryckt på stopp knapen xD sen hänge vi med oscar , och han skulle träffa chrille , rebecca och emil ,, xd 
sen drog vi till åhlens taket, sen skulle vi åka ner , det var jag , chrille, annlo, marcus, rebecca och oscar, och typ emil men han hade gått i väg och snackat med nån, och jag visste inte att rebecca och svar var där ute så jag tröck på knappen ner, men då tröck chrille på knappen upp , och direkt  när vi kommit upp tröck han på¨ner knappen så dom han inte gå in i hissen så gjorde han så typ 3 gånger till xD 
men då vill inte hissen funka , så emil gick ut , och då hoppade oscar och DÅ funkade hissen xD 
sen gick vi till lastkajen och emil pissade i en flaska :s 
och när vi gick till 21:47 bussen, satt hugo och väntade på bussen x)
sen hoppade jag , marcus och annlo av vid höganäs, ingen bra ide.. annlo glömde sin väska så jag fick cykla efter den , och marcus och annlo satt sig och åt D: 
så nu ska dom slagga hos mig , men alla är inne i lindas rum xd 
men gör inte så mycket, vill typ helst vara själv just nu. >: 
sen drar vi väl in till stan imorgon, får väl se vad vi hittar på där :d 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar