onsdag 1 juni 2011

hemma!

haha hemma från skolan idag, håller typ på att bli att sjuk så jag tänkte att det vore smart ifall jag var hemma och blev frisk tills imorgon, FALUKALASET. taggad som fan! :D 
jag är nästan frisk nu så jag är ganska säker på att jag åker till falun imorgon :d 
BOMBA MED BILDER SOM FAN JU!! :'D
och sen kanske mora på fredag, om jag inte åker till mora på fredag istl xd 
är ju lediga torsdag, fredag, lördag, söndag, och måndag!  sen går vi tisdag, onsdag, halva torsdagen. sen slutar vi på fredagen! och då : kyrkan på morgonen,    leksand sommarland på kvällen/natten :d

och anton & affe är underbart bra !
, och efter midsommar kommer JENNIFER NILSSON hit. 
snacka om att detta kommer bli det absolut bästa sommarlovet NÅGONSIN.


12/4-2011   30/5-2011 som gäller nu! "äkta kärlek kommer alltid tillbaka" älskar dig.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar