fredag 10 juni 2011

sommarlov!

yess, äntligen sommarlov fyfan ! :D 
kyrkan typ halvnio till tio typ xd , sen tog jag och annlo 68:an hem till hon ! :d
sen stack vi till stan och åt kina mat.
glöm att jag ska äta där igen ! :o
först typ kom kina tanten och ba : ni får inte ens smaka, det går inte.
sen när jag fick annlos tallrik så jag fick äta så
..
tanten: vem äta?
annlo pekade på mig och jag på mig själv
tanten: han äta? först du äta? nej , ni kan inte göra så. fem personer, en tallrik, nej det går inte !
vi : ööh.. ah.. :o


sen gick vi xD
annlo köpte läsk och rosor !! :D
sen satt vi på kyrkogården å så typ xd
sen efter ett tag åkte vi hem till micka, sen stack till pirre på en gång xd
sen till stan igen!
och jag får seriöst damp på alla studentjävlar ! :O
har ropat studentjävlar till några idag :d (och jag slängde ett foto på en student i fontänen... den drunkna.. :D)
sen typ 8-9 på kvällen så satt vi på åhlens taket, jag, johan och saga satt på den där grejen som.. man kan sitta på.. bakom räcket :D
och spottade på folk!
och det kom en studentfjortisjävel och tittade som en bäver på oss och typ : sluta spotta!
hon fick damp xd
sen sa saga att dom ringde polisen...xd
ett tag efter det så kom faktiskt polisen..
dom : du, det är bäst att du kommer hit
jag *fattar ingenting och sitter kvar*
dom: kom hit
jag: jaha..
och flyttade dit , sen hoppade vi ner och dom började prata om typ att man int får sitta där
sen sa dom nått och frittfall
och jag ba : åh frittfall! det är kul.. fast jag har bara åkt en liten.. vill åka den stora.. som.. på grönalund ! :D
och sen började alla typ prata om liseberg,
och dom sa att man fick sitta på marken om vi skulle sitta där, så jag satte mig på marken direkt ! :D
jag: är det olagligt att sitta där?
poliserna: ja
jag: men man borde ha en skylt så att man fattar.
poliserna : ja men...
jag: men jag är blond igentligen :D
dom: det spelar ingen roll..
sen när vi gått därifrån alla typ : sara, du är fan konstig xD
sen lite flum typ , och en student kom och frågade efter en tändare, och hela tiden viskade jag typ : studentjävel
xd


haha aja, fett awesome dag var det i alla fall! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar