onsdag 15 juni 2011

kallt.

vaknade , drog in till stan, fixade cigg, var med jäävligt mycket folk, åt på max, och var hos annlos farfar, som stötte på johan hurtig ;) 
åkte till borlänge med hugo och david och träffade ronia :D 
sen massa flum!  dom som var med idag var : jag, annlo, chrille, marcus, markus, david, hugo, johan, maria, norr,  johanna, emelie, emil, stina, rebecca och oscar ^^ och sen träffade ju jag, hugo och david : ronia, simon och nån annan fjomp som jag inte kommer ihåg vad den hette xD 
vid tåget så tröck ronia på knappen till dörren hela tiden för att hon fick panik när den stängdes, och en tant tyckte lika dant :o 
sen på bussen hem så sa annlo , jag och markus att vi skulle bada, men det blev typ inte så... när vi gick på vägen hem till mig så ringde markus annlo och då stack vi till höganäs! 
sen sköt markus en raket.. sen badade vi... fan vad kallt det blev xD 
haha men kul vare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar