lördag 11 juni 2011

den här dagen = fett med knas !

dagen började med att jag blev väckt av att mamma kom in i mitt rum och drog ur sladdarna , kollade klockan 14:04, tänkte : vafaaaaaaan bussen går om tio min!  skyndar mig ut till bussen som annlo och marcus sitter på , och efter ett tag säger annlo : vi ska inte till stan xD
sen fixa hon så matilda, micka och pierre kom till stan å mötte mig :d
så jag och matilda drog hem till hon åt, och jag plattade håret och skit.
sen skulle hon sova , och när jag väckte hon såg det ut som hon sovde
jag : matilda?
hon : ja
jag: sov inte :D
hon: jag sover inte !
sen sa jag miljoner gånger till resten av dagen ;)
och sen kom ju micka och pirre och jonte :D
fett kul var det !
sen åker man till stan, där robin, linda, marcus och annlo väntar på 21:47 bussen
jag och annlo hoppade av hos hon, åt och satt vid datorn :D
sen hoppade vi på 23:30 bussen där linda, niklas och marcus satt, sen hoppade robin på.
fan vad kul det var på bussen :D
marcus och niklas var på pickalurven xD
sen var det så fult, för niklas och linda satt och höll på, och marcus och annlo , och jag typ låg på robinxD
sen hoppade jag , linda, niklas och robin av vid höganäs och tänkte bada, men vi badade typ inte, men faaan vad vattnet var skönt! och det var så jäävla fint där !
sen skulle vi gå hem till mig och linda, men jag och niklas ville bada , så vid typ isalaån så skulle vi gå till vattnet och det var massa jävla skog där , och stenar, och det gick skit bra att gå ;)
sen var bottnen as äcklig :o så vi skulle gå till ett annat ställe, men det stank som fan på vägen dit och jag halkade på en sten och ramla ner med foten i vattnet >: hade btw ramlat med foten ner i ett hål under en sten som jag inte sett xD
sen skulle vi gå tillbaka och jag och niklas ba : vart fan ska vi ? xD
så niklas skrek på hjälp till robin och linda, och så ..men vi hittade tillbaka :D och jag typ småhoppade till en sten, och niklas hoppade på riktigt till stenen och ramlade xD fan vad fint det var !
sen gick vi där typ 1-2 på natten
sen när vi kom tillbaka så skulle vi äta ;) och niklas fick in.. vet inte hur mycket i käften xD
fan vad kul det var !
sen gick vi ut och rökte,  och nu ska niklas, linda och robin sova i lindas rum och jag ska sova i mitt !
HAHA men fyfan vilken awesome dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar