onsdag 15 juni 2011

höhö.

när jag hugo och david satt på bussen snackade om vem som var längst av mig och hugo, ställde vi oss upp, och jag var längst :D 
då säger david : men golvet går ju upp lite  där ju! :o
 sen när vi är i resecentrum efter vi träffat ronia går vi där och kommit fram till att jag är kortare än hugo, och dååå går det förbi en gubbe som var typ dvärg och log mot oss, sen börja vi asgarva då började han le ännu mer xD
sen gick vi till centrum för att  hugo skulle träffa nån, då när vi kommit fram, hade dom tydligen gått till resecentrum xD KAOS.
sen på bussen tillbaka så var deet samma buss vi åkt dit med och den där grejen på sätet var lite löst, så vi hade lite kul med den, sen upptäckte jag att en till skruv gått bort , så tog vi bort dn andra också, då säger en gubbe till oss : det blir ju förstört, det är därför det kostar så mycket
och jag till hugo ba : det var gratis för mig så.. :D 

OCH HAHHA HEHEHEHEHEHHHEHE.
JAG SPOTTADE I ANNLOS HÅR NYSS 8D OCH PÅ HONS HAND.. spottade henne i håret när jag skulle försöka spotta på hennes hand, asnära på att det kom i ansiktet xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar