onsdag 22 juni 2011

packa.

nu ska jag duscha , sen ska jag börja packa. 
hata min mamma, hon var i mitt rum, rädd att hon skulle ta mitt ciggpaket. 

åker till älvdalen imorgon , tors-sön. 
träffa släkten  , taggad men ändå inte. 
saknar alla , inte träffat dom sen torsdagen förra veckan, sög ju.
och det sög hårt.
kommer inte kunna träffa dom förens på tisdag heller , sen måste jag gå typ 4-5 km så jag kan ta ut pengar, sen fylla på mitt busskort på bussen, sen åka till stan. 

har tre och ett halvt cigg paket, klarar mig nog ganska bra på det. 

alla ba careface när dom läser det här. 

saknar wull också ): 

vill åka till stockholm nu och träffa alla nollåttor!
sen måste jag få åka till kalmar och träffa underbaraste mimmi! 

ush flygandekrypsaker  mitt rum hela tiden):

aja ska duscha nu, pusshejj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar