söndag 1 maj 2011

äntligen hemma :D

yesss . I'm home C: 
pappa släppte av mig i falun, och där träffade jag micka, matilda, stina och moa :D 
sen åkte jag till borlänge och träffade johan och stina ! :D och annlo och moa :D 
fan vad kul det var ! 
saknat stina som fan, helt sjukt.
det första jag hörde när jag var på väg av bussen var stina säga : jag ser hon, jag ser hon, jag ser hon, jag ser hon!!! :D
och när jag klev av typ hoppade vi på varandra och typ *IIIIIIIIIIH. FAN VAD JAG HAR SAKNATDIG!!*
vi typ tjöt/skrek blablabla. :DDDDD
och sen kramade jag dom andra C:
sen åkte vi till falun.
på bussen satt jag å stina å ja ..xD 
sen sa vi åt johan å sätta oss på våra knän, vilket han gjorde. han satt på mina ben och 
hade benen på stinas ben..
och stina knöt ihop johans skor ? XD 
fast vi knöt upp dom när vi skulle av, sen knöt jag ihop dom igen.
och jag , stina och moa bar johan till lastkajen xD 
och på lastkajen satt jag på johan? :O
alltså shiit. fan vad jag saknat stina och johan !! 
och när jag såg matilda å micka så ba sprang jag å hoppa på matilda ? x'D
helt sjukt awesome var det !!!
längtar tills imorgon, då jag får träffa min älskling. fan saknar hon som fan ! 
kommer antagligen träffa sam också :D 


jag och linda tog ju 18:57 bussen hem,  39 (edsbyn) 
så vi hoppade av i enviken, då vi satt å R , sen gick vi till macken och köpte MASSA lösgodis !
ett tips..
köp ALDRIG lösgodis på macken i enviken ? :O 
godiset är HÅÅÅÅRT. :(
jag skulle typ prova böja nånting och den gick av och ena biten flög iväg xD
och landade i påsen?O.O
sen kom ju bussen så åkte vi hem xd 


så nu sitter jag här med energi dricka och godis ! 


och imorgon blir de å dra till borlänge, träffa stina, johan och erken :D 


HAH. ha det bra alla :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar