tisdag 3 maj 2011

härligt.

haha härlig dag :')
stack till stan md 14:50 bussen
i stan mötte jag annlo, stina, johan H, johan L och enrika ^^
vi stod alla (förutom johan L) typ mot varandra och... juckade mot varandra ? xD 
sen hoppa vi på en 63:a !
och johan H satt i mitt och stinas knä som vanligt ? :D 
sen satt stina i mitt å johans knän xd 
sen satt jag i deras knän O.O
och jag visade vart jag bodde (a'
sen kom vi till svärdsjö, stack till ica, tog ut pengar , sen köpte jag mjölkchoklad och två color xd 
dom tog slut fort xD 
sen gick jag och stina spökvandringen.. haha shit, vi blev skit rädda typ :s 
men dom som gick efter oss kom typ ut gråtandes ? xD 
sen kom johan, annlo , enrika och några till xD
dom var typ skit rädda?:s 
eller inte johan men ah xD 
sen titta vi på spex :D 
..
...
....
sebbe hade en skit snygg grön sak på sig... xD 
jag och stina bestämde oss för att johan också ska ha en sån! :'D
sen tappade jag och stina bort dom andra :s 
HAHA
sen...  fick jag och stina johan att ta av sig tröjan ! 
haha han har skit snygg mage. xD 


lite bilder från idag :









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar