söndag 1 maj 2011

sova.

baha
gick ifrån datorn typ tio för jag skulle sova
nu är klockan  01:47 , .. .___.
låg och smsade med johan, annlo och erken.
sen ville erken att jag skulle logga in på skype och jag kunde ändå inte sova så ah. 
men nu har han slutat svara..
bajs på han :< 
jag och johan smsar om typ allt möjligt xd 
och då menar jag ALLT. O_O
haha men det är awesome ju? 
tror båda vi är lite trötta, för vi byter samtalsämne så fort vi börjat snacka om nåt nytt ? xD 
okej klockan är två snart.
jag borde sova.
:< 
kommer vara as trött imooorgoooon...
men ska i alla fall dra in med prickbussen (Hoppasjag) , med annlo och vi ska dra till borlänge och träffa stina, johan och erken ! ;)
fast erken en lite snabbis för han är "blyg" .. .___.


men nu ska jag nog sova
eller ah snart i alla fall. 
måste nog fixa lite saker först
OCH BAJS NU CEPAR INTERNET IGEN ?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar