torsdag 5 maj 2011

skön dag. :D

haha shit skön dag ;) 
hängt med annlo hela dagen, fan va chill.. typ inte gjort nåååånting..
men vi stack å träffa johan å hugo typ.
på bussen tillbaka satt jag i johans knä och skrämde hans kompis max ?xD
och före det gav jag hans kompis conny ett nytt smeknamn.. :D "pingupung"
sen drog jag till borlänge och träffade stina , jenny och sen var det typ några mer där :'D

haha aja , dagen var fett skön !:)
har inte orkat laddat över några bilder från mobilen till datorn..
så imorgon.. nej på lördag
kommer det nog bilder från igår, idag, imorgon och i övermorgon xD

nu är jag nyduschad och målar naglarna (a'
haha ska snart sova. trött som fan. xD
mitt nagellack flög fan väg i en skruv och sen hade jag skrivit nåt på msn å orkade inte radera så jag skickade skiten istället :c

IMORGON SKA JAG OCH JOHAN SOVA ÖVER HOS STINA !!
hoppas jag..
:s 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar