söndag 22 maj 2011

min awesome helg ;d

fredags: var det hemma hos niklas, sen åkte jag matilda johan och annlo och markus till stan typ elva halv tolv, och jag kunde fanimej inte klättra på bockar ! xD en kom jag hem typ halv ett på natten

lördags:s,  drog till stan med kvart över två bussen, hoppade på bussen till hosjö där linda och gänget satt, sen drog jag på direkten till stan och sen till borlänge och skulle träffa stina, kajsa, cissi och victor..
dom sa att jag skulle gå till max sen hittade jag fan inte dit , så victor åkte och mötte mig, sen ser jag en kille komma (victor , inte träffat han förr ju xd) , och styr mot mig och ler mot mig och jag typ *omg wtfo.o* , och han ba : är det du som är sara?
och beskrivningen stina och dom hade gett han var : kort, och hon har förmodligen svart mössa på sig ! 
:O
sen satt vi i rondellen och muppa (där stina tydligen hade bytt tampong, pissat och ramlat i sitt eget piss xd) ,sen åker några förbi i en bil två gånger och ropar tja, sen parkerar dom och kommer och snackar med oss xd dom var från rättvik ju :O 
haha säter ligger tydligen i dalarna..x'D
sen stack vi till ica maxi och käka jordgubbar ;d , dom försvann på direkten xD 
jag och stina plankade tåg ! :'D satt inne på toan hela tiden ju :o
sen lagade vi mat hemma hos hon .__.'

söndag: jag och stina åkte till borlänge, drog runt på kupolen, fick en specialare på donken ;3 
sen mötte vi upp Kajsa och vi låg topless på kupolen terassen och solade ! sen bestämde vi oss för att köpa glass och jordgubbar :D , sen satt stina och snoppade jordgubbarna och jag och Kajsa delade dom och la ner dom i glassen ! 2liter glass och 1liter jordgubbar.. 60 spänn borta på fem minuter ! xD  det sprutade överallt och lätt slafsslafs :D 
sen kom robin, och vi drog och badade i massa fontäner ! , robin filmade ;d 
sen satt vi på paprikan och chillade lite, sen åt vi popcorn c: 
och seeeeeeeeen skulle vi klättra upp på taket , tog typ en kvart, halvtimme för mig att komma upp, men jag klättrade upp på mitt egna lilla vis :d 
sen gick stina och pissade i ett rör... och nån filmade så vi stack därifrån :o
PEDDOGUBBE JU D:
sen stack mickan, stina och kajsa på dansgrejs, och jag och robin drog till falun, deeptalk på bussen xd

amen fett najs helg var det :D 
och mamma failar lika mycket som jag ! hon skulle prova värmen en klyftpotatis i mikron.. det stank rök i hela köket :D 
men det blev fan mer för mig xD 


och min syster kan inte spotta ! och imorgon kommer vi säkert hem med piercingar båda två, vi tror fan att vi kommer hamna på fosterhems sak xD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar