lördag 28 maj 2011

fredag - lördag.

slutade 13:10 på fredagen, drog till stan skulle träffa matilda , vi åkte till djurås där vi träffade stina, vi gick ner till hennes skola och jag hittade pantflaskor,  fick 61 kr typ. xd 
sen åkte vi till stina och åt mat, sen åkte vi till djurås igen och gick till skoterstugan och träffade annlo, linda, robin, niklas och marcus. 
haha senare på kvällen runt 21 typ så försökte jag springa i väg, vilket jag försökte göra typ hela natten, så nån fick alltid gå efter mig, och dom fick lov att hålla koll på mig så att jag inte : 1.däckade 2.sprang iväg , så dom gick och köpte energidricka till mig så jag inte skulla däcka typ xd 
men jag lyckades springa iväg! två gånger...
jag lyckades ha sönder min tändare också, för den ville inte funka så blev jag sur och slängde den i backen och det small...!
sen efter jag sprungit ut två gånger från stugan av samma anledning (linda och niklas) , och typ storgråtit och nästan spytt för jag typ grät så mycket lr nåt..?  och efter Linda somnat, satte jag och matilda oss ute typ klockan 2-3 på natten och pratade i en halvtimme typ ! sen kom robin och niklas ut och vi gick in, men gick typ ut på en gång. :o
och sen när jag typ somnade runt 4 typ så vaknar jag av att marcus sitter och sjunger och skriker ! O_O
sen somna jag igen typ.. och matilda väckte mig typ 6-8 på morgonen och ba : sara vakna, vi ska gå ner till ica, annlo marcus och dom har fixat mat ! 

sen kom stina och jenny med mat till alla oss xD 

sen drog vi till borlänge , donken ! sen falun .. sen gjorde vi.. öööhm.. kommer typ inte ihåg.. O_O
joooo , vi drog till hosjö typ...! :D 

sen dryga på stan till 19:17 bussen kom.
och nu håller jag på att däcka igen, så jäävla trött ! 

haha men ifl så var dt en galen, awesome och rolig helg ! Mycket kan hända när man är trött ;)






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar