måndag 2 maj 2011

awesome dag ! :D

stack till stan med victoria så vi var där typ 12 och träffade matilda ! 
vi köpte redbull å satte oss uppe vid falan.
då kom mörten och joina oss xD 
men han stack sen xd 
sen stack victoria och jag och matilda träffade på niklas. 
sen annlo knas :D 
och jag annlo och matilda drog till borlänge
och träffade underbara stina och jenny!
sen kom johan :DD 
vi träffas asmånga typ :O
sen drog vi till centrum och träffade erken xD 
men han stack på en gång ? .___.
haha det första han sa till mig var : vad liten du är ! 
. haha xD 




aja, har haft sjukt kul idag i alla fall! 
längtar som fan tills helgen. fan va kul jag stina och johan ska ha ! :D 

och imorgon är det polenkväll ! , jag och annlo ska dra med oss stina och johan dit ! ;D
och nu sitter jag och tjockar i mig godis, chips och cola xD <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar