onsdag 4 maj 2011

nöjd med dagen.

tillochmed friluftsdagen var kul! och jag avskyr friluftsdagar :D 
skit kallt på morgonen bara men ah :s 
jag och annlo drog in till stan efter vi vart hos hon  och träffade chrille å micka, men micka skulle nånstans så hon åkte.
sen åkte vi till borlänge och träffade kalle och adam! 
sen när dom drog, snackade vi i telefon med stina och johan :D 
fast vi drog till falun sen, och träffade pirre och emil :p 
vi tänkte åka till hosjö men annlo knas tittade fel på bussen så den kom 20:40 och inte 20:15 xD 
alltså gah, haft sjukt kul idag.
plus att jag och annlo har kommit på världens bästa planer !! :D 
faaaaaaaaaaaaaaaan vad jag längtar tills imorgon. 
och på fredag..
och lördag..
och söndag..
:D :D :D :D :D :D :D :D 


plus att jag och annlo har tjockat oss hela dan ;$
vi har bara käkat feeetmat xD
-pizza, , typ en macka, sen godis , energidricka, sen mer godis, sen glass
och nu när jag kom hem åt jag tårta?xd
plus att vi druckit skit mycket läsk :s 
och vi dampa som faaaaaan idag! vi saknade verkligen johan och stina så jääävla mycket.
och jag och annlo fick klistermärken på hemköp, och dom flesta av mina sitter på en övergångsskylt och ett träd..xD
haha, här kommer lite bilder från idag i alla fall x'D 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar