tisdag 10 maj 2011

varmt.

allltså fyfan vad varmt det var idag?! :O
hursomhelst drog jag till annlo på morgonen, vi målade lekstugan hemma hos henne :D
och när vi målade, var dt några som skulle komma och gräva ett hål eller nåt. och dom typ : vad duktiga ni är!
vi: tack. :o
dom: går det bra?
annlo: ja men det är varmt
ena gubben: men klä av er då?;)
andra gubben säger snabbt : ja , inte kan ni ha långbyxor på er ! 
xd
sen drog vi till stan och åt på maestro :D
vi tänkte åka hosjö runt när vi väntade på att wikberg skulle komma till stan ..  när vi satt oss på bussen får annlo sms från han där det står att han är på stan xD
så vi klev av och gick å mötte han xd
sen letade vi på linda och niklas
och sen drog vi till hosjö  träffade micka , matilda , saga och pirre !    och chrille en snabbis xd
vi badade 8D
micka och jag sprang ut i vattnet , men hon sprang snabbt så jag snubblade och gjorde en faceplant i vattnet..
:(
wikberg läste på min sko.
och han sa att min sko sa till han att han är bög.
så vi gick typ as länge och sa att han var bög och saker han gjorde och skulle göra , typ var bög.. (a)
tillslut fick han damp XD

haha aja, blir platta håret  sen sova :D
lite bilder från idag :









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar