måndag 16 maj 2011

jag är bäst! ....

fyfan, jag kommer ALDRIG visa mig på stan igen,
ialla fall inte på ica.
jag failar ju bara >: 


1. jag gick in på ica för jag skulle fixa chips och dricka , så är det en tjej som jobbar där som går runt och kollar på mig as mycket och jag typ "wtf?" , sen kommer hon med en lång jävla kille  när jag står och tittar på godis, sen kommer han fram till mig och ba : "ska du snattat nåt?"
jag:"nej?"
han:"du vet , du har ett rykte om att du snattar saker, så om du har nåt så ta fram det nu"
jag:"nej, jag har en tia jag kollar på godis, kolla igenom väskan och allt du."
han:"om du har nåt så stoppar vi dig i kassan, du vet. vi har kameror där som håller koll på dig"
jag:"...jag har en tia och jag kollar efter nåt..."
han: "det går ett rykte om dig, det var en som nyss kom och sa det till mig"
jag:okej.." *tar godis och går och köper det*


alltså wtf?D:

2. jag är inne på toan på waynes cofe (stavning) , så öppnar nån jävel dörren fast jag var säker på att jag låst.. jag:"oj";  den:"oj förlåt"
fyfan vad jag dog :(

3. sen åkte vi till willys (norslund) för att träffa mickiz.. först går jag åt fet håll så vi är bakom, sen inser jag att jag inte har nån aning om hur hon ser ut.. >: 

HAHA. D:


sen när jag kom  hem, röker på vägen, ser att pappa är ute, går ut på ängen , sen går jag och hjälper pappa med veden i typ en timme :(




men nu ska jag duscha ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar