tisdag 17 maj 2011

själva på skolan.

yep, tänk för att imorgon är det bara 7:or på skolan ! 
för niorna är i polen
och åttorna i furuvik xd 
vi gick ut och vinkade av niorna idag, fick en puss av maria och sam ^^ 
och jag kommer ha möte med rektorn efter han kommit tillbaka från polen nångång typ.
fram tills dess ska jag inte skolka mer x3 
och jag ska åka hem direkt efter skolan imorgon och övermorgon
egentligen hade jag tänkt göra det idag å men.. ah xd 
men dt är bara för att mamma och pappa är så less på att jag är borta varje dag x'd 
nästa helg blir det att åka till gävle !
och nu ihelgen blir det herrhagen och sen på lördan (tror jag)  blir det att åka till mora ! :'D .. om det går bra med bussar alltså.. .___.' 

ALLTSÅ ÅÅH MIMMI DU ÄR SÅ SÖÖÖT !! 
skäggiga damen ! (L) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar