söndag 15 maj 2011

fyfan vilken helg.

nu är det söndag, och jag har typ halft helg sen torsdags. så den här veckan har jag bara varit i skolan två dagar.
måndag: skola
tisdag : operation dagsverket blablabla.
onsdag: skola
torsdag: djurås 
fredag: först tänkte vi åka till vansbro, sen ludvika, men vi hamnade i bjursås xd 

men däremot har jag en anledning till varför jag inte var i skolan torsdag-fredag , för att jag inte orkade träffa en person, men jag såg den personen på stan i fredags och bröt ihop helt, 
och ända sen i onsdags har det enda jag tänkt på varit att ta livet av mig eller skada mig.. 
men jag har inte gjort nåt av det än :D


men det har varit massa bra saker mitt bland allt det dåligt.
och då menar jag jävligt bra saker.
men det har varit en asum helg i alla fall, och jag menar det , på riktigt :> 


här kommer några bilder från tors-lör :D 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar