söndag 8 maj 2011

galen helg.

fyfan vilken galen helg..
blev sova över hos stina , med stina och johan på fredag-lördag
haha liiite busigt var det .. (a'
och på lördagen när vi åkte till borlänge tyckte vi det var skit varmt, så jag och stina gick in på en MINI toa på bussen och sen fick hon mina byxor och jag gick runt i tajts xd 
sen när vi gått av gick vi till fontänrondellen mellan kupolen och resecentrum och badade :D 
sen i fontänen bredvid recesentrum, sen två till fontäner i falun !
så vi sprang typ runt blöta och barfota hela dagen xd 
och lördag - söndag sov jag hos annlo ! vi drog till rättviks marknad och hämtade upp johan på vägen.
sen åkte vi en karusell, sen gick vi och kolla på tröjor. har köpt tre stycken . på en står det : GAY is beautiful,  på en annan : att styla en saab är som att sminka en gris ,  och på den sista står det: hellre kulmage av öldrickande. Än krokrygg av arbete. 
sen träffade vi stina och jenny och vi dog av värme.. så jag jenny och stina badade i fontänen i rättvik ! jag och stina slängde skum på varandra och snubblade över nån sak... xD 
sen när vi gick ut såg vi att stinas tå var typ halft uppskuren? 
så det blev att åka till mora lasarett i en gul bild där dom dunkade musik och rökte xd
stina låg och skrek när dom fixade hennes tå..   sen asgarvade vi typ som fan och åt kakor xD 
sen skulle dom försöka ge hon en spruta, men det gick inte..
så dom gav hon lustgas, och då gick det x'D 
och pappa kom och hämtade mig där , så kom typ nyss hem :p
bilder från helgen kommer i nästa inlägg xd 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar